Kysymys onkin, et; miten saan pois tuon sivuston, niin ettei se enää linkity foorumin sivuston yhteyteen?
Se on tällainen; http://www.on24.fi/?utm_campaign=mainos ... ontent=fin
Saanko sen poistettua?

Mä katoin noi sanomasi jutut ja kokeilin evästeitä ja selaimen välimuistin tyhjentämistä en nyt ole harrastanutkaan muutenkaan.. Mut ei auta vaikka miten tekee..? Mä vähän luulen että se ei ole nyt niistä kiinni.. Se on aika ikävää, kun vähän väliä tulee se mainos tonne alas. Ja se mua on nyt kanssa ihmetyttänyt, kun läppärillä näkyy mainokset ylhäällä ja alhaalla normaalisti, mutta mutta.. tällä pöytäkoneella ei näy mainoksen mainosta ei foorumin ylä, eikä alapuolella enään?Pettis kirjoitti:Mainosten pitäisi näkyä vain kerran jokaiselle käyttäjälle, mutta jos tyhjennät selaimen välimuistin tai muuten estät evästeiden tallennuksen, voi mainos näkyä koko ajan.
Siis tarkoitatko jokin mainostenesto ohjelma? Ei ole. Piti käydä katsomassa mikä tuollainen oikein on. Minulle on kyllä kerran ehdotettu sellaista, mutta koska se oli eng kielinen ja kielitaitoni on +-0 niin en ruvennu millekään.Pettis kirjoitti:Onko sinulla käytössä jokin adblock tms?
Hei Pettis. Joo mä oon nyt koittanu vaikka ja mitä, mutta en tajua: mikä estää sen evästeen asettumisen, jottei se enää herjaisi? Tai onko se edes eväste, kun se sivusto aukeaa vain kerran, kun meen foorumille ja siellä painan jotain... Mutta se tarjous juttu tossa alapalkissa tulee heti kun vain avaan foorumin sivun ja käy sit tämän tästä siinä ja joudun sen poistaan ruksista. Se tulee vain alaosaan ja siellä hyppää päälle todellakin heti, kun avaan foorumini sivun ja sen jälkeen tuon tuostakin.Pettis kirjoitti:Testasin foorumiasi useammalla eri selaimella. Mainokset toimivat ainakin parilla eri koneella kuten pitääkin. Vika vaikuttaisi olevan konekohtainen.
Jokin koneessa todennäköisesti estää tallentamasta tiedon (evästeen), että mainos on jo sinulle näytetty ja sen vuoksi se näkyy koko ajan. Jos syyn saisi selville, niin voisin sen välittää eteenpäin mainosvälittäjälle, joka voisi tehdä korjauksen järjestelmäänsä.