Kirjautuminen foorumiin.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Kirjautuminen foorumiin.
Hei mun ongelmani tuli tuossa kirjautumisessa.Olisin halunut kirjautua omalla nimelläni.Mutta se ei oikein onnistunut.En tiedä mikä meni vikaan.Mutta kuitenkin joku meni siinä pieleen.Miten mä saan sen sähköpostini uudestaan?En voi vaihtaa sitä kun se on mun sähköpostini joka on käytössä.Mitä mä nyt oikein teen?
Ihmettelijä todellakin.

-
- Ylläpitäjä
- Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Re: Kirjautuminen foorumiin.
En nyt oikein saa viestistäsi varmuudella selvää, mutta mikäli oikein ymmärsin, et pysty kirjautumaan foorumille sisään. Foorumeilla on kirjautumissivulla (näkyy mm. kirjautumisyrityksen jälkeen) linkki otsikolla "unohdin salasanani" tms.
Tuon kyseisen linkin kautta voit vaihtaa salasanasi sähköpostisi avulla.
Tuon kyseisen linkin kautta voit vaihtaa salasanasi sähköpostisi avulla.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.
MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.
MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.