Korvaushoito

MunFoorumin foorumien teemoihin/ulkoasuihin liittyvät asiat ja teemaehdotukset
Korvaushoitolainen
Viestit: 2
Liittynyt: 16.03.2017 05:05

Korvaushoito

Viesti Kirjoittaja Korvaushoitolainen »

Olen alkanut tehdä foorumia korvaushoidosta siitä tietoa tarvitseville, koska siitä ei oikeastaan löydy apua netistä sitä aloitteleville päihderiippuvaisille. En ole itse foorumia perustanut, niin kaikki info olis tervetullutta. Foorumille olis hyvä saada kirjautumisvaihtoehto ja myös selailu ilman tunnusta. Jos kukaan vois jeesailla, laittakaa yv:tä :)

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Korvaushoito

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Onko kyseessä MunFoorumissa oleva foorumi?

Millaista apua tarvitset?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Korvaushoitolainen
Viestit: 2
Liittynyt: 16.03.2017 05:05

Re: Korvaushoito

Viesti Kirjoittaja Korvaushoitolainen »

Tarvis apua hieman foorumin ylläpitoon ja tietysti foorumin tekemiseen. Itseltä kyllä löytyy tietoa siitä minkälaista sisältöä foorumille tarvitaan. Itse kyllä mainostus hoituu. Jos jollain mielenkiintoa löytyy toiseksi perustajaksi, niin olisi kyllä hyvä ainakin alkuun. Käyttäjämäärä kyseiseen foorumiin voi kasvaa helposti tuhansiin. Myös tämän takia tämä on myös omalta kannalta kannattavaa perustaa foorumi.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Korvaushoito

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Jos perustat foorumit MunFoorumiin, saat tukea täällä kysymyksiin.

Jos taas haluat perustaa foorumit esimerkiksi omaan kotisivutilaasi tms. voin tarvittaessa antaa tarjouksen foorumin asentamisesta kotisivutilaasi jne tarpeen mukaan. Foorumisovelluksissa tulee mukana perustoiminnot kuten kirjautumiset yms, joten se ei ole ongelma.

Mitä sellaista tarvitset mitä perusfoorumeilla ei ole?

Halutessasi voit ottaa yhteyttä asian tiimoilta sähköpostitse yllapito@munfoorumi.com.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vastaa Viestiin