Kysymys.

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Tsaari
Viestit: 10
Liittynyt: 28.08.2023 19:25

Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Voiko ylläpito vaihtaa käyttäjän salasanan ilman että käyttäjä tietää siitä?
Siis MunFoorumin alustalla.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Yksittäisen foorumin ylläpitäjä voi nollata tai asettaa uuden salasanan. Tämän voi huomata siitä, että vanha salasana ei yhtäkkiä enää toimikkaan.
Ylläpitäjä ei kuitenkaan voi nähdä tämänhetkistä salasanaa.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Tsaari
Viestit: 10
Liittynyt: 28.08.2023 19:25

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Pettis kirjoitti:
28.08.2023 22:52
Yksittäisen foorumin ylläpitäjä voi nollata tai asettaa uuden salasanan. Tämän voi huomata siitä, että vanha salasana ei yhtäkkiä enää toimikkaan.
Ylläpitäjä ei kuitenkaan voi nähdä tämänhetkistä salasanaa.
Näin on siis käynyt, yllättävää.
Tiedätkö pystyykö munfoorumin ylläpito palauttamaan, tai vaihtamaan salasanan, vaikka kirjautumissähköposti on suljettu ajat sitten?

Olen toki ollut sinne päin jo yhteydessä...

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Tarkoitatko nyt koko alustan ylläpitoa vai yksittäisen foorumin ylläpitoa?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Tsaari
Viestit: 10
Liittynyt: 28.08.2023 19:25

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Pettis kirjoitti:
30.08.2023 00:11
Tarkoitatko nyt koko alustan ylläpitoa vai yksittäisen foorumin ylläpitoa?
Koko alustan ylläpitoa, kyseisen torikahvila-nimisen foorumin ylläpito, eikä moderaatio vastaa mihinkään millään tavalla.
Mutta salasana on vaihtunut jonkun muun, kuin minun toimestani.

Tsaari
Viestit: 10
Liittynyt: 28.08.2023 19:25

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Oliko mitään hajua, alustan ylläpito ei ilmeisesti kerkeä vastaamaan?

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Pettis »

On se mahdollista, mutta käytännössä en voi tehdä, jos tiliin liitettyä sähköpostia ei ole olemassa. Käyttäjää ja tilin omistajuutta ei voida tunnistaa ilman sähköpostin toimintaa.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Tsaari
Viestit: 10
Liittynyt: 28.08.2023 19:25

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Eikö siellä näy se rekisteröintimaili-osoite?

Koska kyseisellä foorumilla ei saa ylläpitoa kiinni mitenkään, ja "moderaation" sähköposti on yhtä lailla suljettu.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Mitä siis haluat konkreettisesti tehdä tai saada tuloksena tästä?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Tsaari
Viestit: 10
Liittynyt: 28.08.2023 19:25

Re: Kysymys.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Haluaisin että ko. foorumin ylläpito palauttaisi nyt aluksi sen minun salasanani, mutta kun sitä ylläpitoa ei saa kiinni kirjautumatta...

Ja minun tietääkseni hänellä ei ole oikeutta vaihtaa minun salasanaani ilman minun lupaani?
Kun näemmä sitä ei muuten saa auki.

Lukittu