Foorumin poisto

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
pnk_admin
Viestit: 15
Liittynyt: 16.03.2017 19:59

Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja pnk_admin »

Hei

Koska oman foorumin käyttö on hiljentynyt useista syistä ja tällä hetkellä se on melkein kokonaan pysähdyksissä (ollut jo pitkään) ja foorumille on yrittämässä koko ajan kasvava joukko spämmääjiä ja muita häiriköitä, eikä esimerkiksi munfoorumin kautta ole näköpiirissä mitään kehitystoimenpiteitä (teemojen vaihtomahdollisuuttakaan ei enää ole jne), niin toivon että foorumini poistetaan asap. Kiitos.

foorumini osoite:
http://pankakoski.foorumi.eu/index.php

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Poistopyynnöt sähköpostilla ylläpitoon siitä osoitteesta, josta foorumi on rekisteröity. Näitä ei voida ottaa vastaan tämän foorumin kautta.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

pnk_admin
Viestit: 15
Liittynyt: 16.03.2017 19:59

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja pnk_admin »

Olen lähettänyt sähköpostia ylläpidolle. Valitettavasti sähköpostini on vaihtunut matkan varrella, kun MTV myi Luukku-postin ja se muuttui maksulliseksi sähköpostipalveluksi. Kaikki he, jotka eivät suostuneet maksamaan sähköpostilaatikostaan, menettivät sähköpostinsa, niin mysö minä. Joten saattaa olla ettei se sähköpostiosoite, mistä nyt olen ottanut yhteyttä ole se sama sähköpostiosoite kuin foorumia luodessani, mutta ei kai se nyt voi olla este foorumin poistamiselle.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Ilman sitä en voi tietää oletko se joka on foorumin alunperin tehnyt, koska sähköpostiosoite on ainoa tieto mitä voidaan käyttää tunnistamiseen.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

pnk_admin
Viestit: 15
Liittynyt: 16.03.2017 19:59

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja pnk_admin »

Ei ole todellista...kuinka minä enää voin palauttaa poistetun sähköpostilaatikon? Hiukan järkeä nyt tähän touhuun. Minä voin ylläpidon sivuilta kertoa että:
- tämä nykyinen foorumini on perustettu 22.10.2013 klo 14.47
- sen olemassaoloaikana viestejä on tullut keskimäärin 1.72/päivä
- käyttäjiä/päivä 0.03

Olen selittänyt sinulle sähköpostilla tilanteen ja jos et pysty poistamaan foorumiani nyt, poistan sieltä itse kaikki kategoriat mitä olen luonut ja estän nykyisiä käyttäjiä enää pääsemästä foorumille. Sen lisäksi avaan foorumin kaikille avoimeksi, joten kaikki trollit ovat kohta siellä pitämässä sitä tyysssijanaan, koska en enää jaksa poistaa näitä roskapostien levittäjiä listoilta. Ole siis hyvä ja poista foorumini. Nyt.

pnk_admin
Viestit: 15
Liittynyt: 16.03.2017 19:59

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja pnk_admin »

Olen nyt poistanut foorumiltani kaiken sisällön, kaikki luomani kategoriat, kuten aiemmassa viestissäni kerroin. Nyt sinun on aika tehdä oma osuutesi, eli poista foorumiosoite pois käytöstä. Kiitos

foorumini osoite on:
http://pankakoski.foorumi.eu/index.php

Lape
Viestit: 13
Liittynyt: 02.05.2017 21:57

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pettis kirjoitti:
16.12.2022 11:24
Ilman sitä en voi tietää oletko se joka on foorumin alunperin tehnyt, koska sähköpostiosoite on ainoa tieto mitä voidaan käyttää tunnistamiseen.
Asiahan ei sinänsä itselle enää kuulu kun foorumini jo viimein poistui palvelusta vähäisen käytön perusteella, mutta aikoinaan myös poistopyynnön kanssa tuskailtuani ihmettelen tuota lausuntoa kun perustajan IP-tiedot, foorumin kontaktisivun sp-tiedot ym. ajantasaiset tiedot on palveluntarjoajan käytettävissä ja niiden mukaan foorumin hallinta on täysin mahdollista varmistaa.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Lape kirjoitti:
20.12.2022 18:35
Pettis kirjoitti:
16.12.2022 11:24
Ilman sitä en voi tietää oletko se joka on foorumin alunperin tehnyt, koska sähköpostiosoite on ainoa tieto mitä voidaan käyttää tunnistamiseen.
Asiahan ei sinänsä itselle enää kuulu kun foorumini jo viimein poistui palvelusta vähäisen käytön perusteella, mutta aikoinaan myös poistopyynnön kanssa tuskailtuani ihmettelen tuota lausuntoa kun perustajan IP-tiedot, foorumin kontaktisivun sp-tiedot ym. ajantasaiset tiedot on palveluntarjoajan käytettävissä ja niiden mukaan foorumin hallinta on täysin mahdollista varmistaa.
Jos näiden tietojen perusteella muutoksia tehtäisiin, voisi foorumin kaapata joku toinen ylläpitäjä jolla on myös pääsy näihin tietoihin. Joku kuukausia tai vuosia vanha IP-osoitetieto ei merkitse oieastaan mitään.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

pnk_admin
Viestit: 15
Liittynyt: 16.03.2017 19:59

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja pnk_admin »

Nyt tämä alkaa mennä jo naurettavuuden puolelle, kyse on vain foorumin poistamisesta, foorumin josta olen jo valmiiksi poistanut kaikki viestiketjut ja keskustelualueet sekä myös käyttäjät, lukuun ottamatta itseäni. Kaiken tämän voit helposti tarkistaa. Foorumilla ei ole enää mitään. Jos voisin, olisin myös poistanut foorumiosoitteen käytöstä.
Jos olisin aikoinaan tiennyt kaiken tämän perustaessani foorumia, (itse asiassa jo sitä ensimmäistä, jonka jouduin siirtämään tälle uudelle alustalle, entisen foorumialustan lopettaessa toimintansa) että foorumin lopettaminen on näin vaikeaa, en olisi koskaan luonut sitä. Mutta en tiennyt, enkä tiennyt myöskään sitä, että MTV myy Luukku-sähköpostipalvelunsa norjalaiselle firmalle, jonka rahastusehtoihin monikaan ei suostunut (kuten en minäkään) ja jonka tekosyyn myötä foorumipalvelun ylläpitäjä itsepintaisesti ylläpitää jotain käsittämätöntä ajatusta siitä, että minun luomani foorumin poistamalla rikottaisiin lakia tai sääntöjä... suoraan sanottuna olen hämmästynyt, olen todella hämmästynyt. Pieni ja vaatimaton kyläfoorumi aiheuttaa päänvaivaa foorumin ylläpidolle. Älä viitsi. Tee nyt hyvä työ, anna minulle hyvä joulumieli ja poista foorumini, kiitos.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Foorumin poisto

Viesti Kirjoittaja Pettis »

pnk_admin kirjoitti:
21.12.2022 07:55
Nyt tämä alkaa mennä jo naurettavuuden puolelle, kyse on vain foorumin poistamisesta, foorumin josta olen jo valmiiksi poistanut kaikki viestiketjut ja keskustelualueet sekä myös käyttäjät, lukuun ottamatta itseäni. Kaiken tämän voit helposti tarkistaa. Foorumilla ei ole enää mitään. Jos voisin, olisin myös poistanut foorumiosoitteen käytöstä.
Juuri tämä kiire ja hoputus saa epäilemään entistä enemmän poistopyynnön aitoutta. Halutessasi voit asettaa foorumin huoltotilaan, jolloin sen käyttö on estetty muilta kuin ylläpitäjiltä.

Teen tässä tilanteessa poikkeuksen ja asetan foorumin tilaan, jossa se on poissa käytöstä, mutta ei poistettu. Näin jos jollain on jotain poistoa vastaan, niin he voivat sen vielä pelastaa. Foorumi poistuu sitten aikanaan käyttämättömyyden vuoksi. Tämä olisi toki tapahtunut joka tapauksessa, jos olet foorumiltasi poistanut kaikki käyttäjät ja estänyt viestien kirjoittamisen jne, jonka vuoksi en tätä poistoa tässä tilanteessa hätäillyt.
pnk_admin kirjoitti:
21.12.2022 07:55
Jos olisin aikoinaan tiennyt kaiken tämän perustaessani foorumia, (itse asiassa jo sitä ensimmäistä, jonka jouduin siirtämään tälle uudelle alustalle, entisen foorumialustan lopettaessa toimintansa) että foorumin lopettaminen on näin vaikeaa, en olisi koskaan luonut sitä. Mutta en tiennyt, enkä tiennyt myöskään sitä, että MTV myy Luukku-sähköpostipalvelunsa norjalaiselle firmalle, jonka rahastusehtoihin monikaan ei suostunut (kuten en minäkään) ja jonka tekosyyn myötä foorumipalvelun ylläpitäjä itsepintaisesti ylläpitää jotain käsittämätöntä ajatusta siitä, että minun luomani foorumin poistamalla rikottaisiin lakia tai sääntöjä...
Luukku ilmoitti tästä asiasta kuukausia ennen muutosta. Sinulla on ollut aikaa päivittää sähköpostiosoitteesi MunFoorumille pidemmän aikaa ennen muutosta. Ongelma on siinä että näin ei ole tehty ja joudun kohtelemaan kaikkia foorumia koskevia pyyntöjä tuntemattomilta henkilöitä tulevina. Tästä tärkeydestä muistuttaa myös foorumin hallinnassa oleva välilehti, joka kertoo tämän yhteysosoitteen tärkeydestä.

Muutoin toimitaan käyttöehtojen ja tässä 15 vuoden toiminnan aikana vakiintuneiden käytäntöjen mukaan. Vain harvoin se on ollut jollekkin ongelma.
pnk_admin kirjoitti:
21.12.2022 07:55
suoraan sanottuna olen hämmästynyt, olen todella hämmästynyt. Pieni ja vaatimaton kyläfoorumi aiheuttaa päänvaivaa foorumin ylläpidolle. Älä viitsi. Tee nyt hyvä työ, anna minulle hyvä joulumieli ja poista foorumini, kiitos.
Maailma on kyllä aika hämmästyttävä paikka. Kiitoksia että olet jaksanut tätä asiaa hoitaa maltilla ja asiallisesti. Hyvää joulua!
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vastaa Viestiin