Ongelmia päivitysten jälkeen

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Lukittu
uskonaskel
Viestit: 23
Liittynyt: 20.05.2019 14:22
Www-sivun osoite: https://uskonaskel.foorumi.eu/index.php?mobile=desktop

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja uskonaskel »

Tallensin Youtube-tägin uusiksi itsekin ja alkoi toimimaan.

Ziru
Viestit: 36
Liittynyt: 11.07.2016 10:47
Www-sivun osoite: http://ilosanoma.munfoorumi.com/index.php?mobile=on

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Hei. Mulle ilmoiti sp,la eräs foorumin jäsen, ettei pääse sisälle foorumiin, kun kirjautuu vaikka se näyttääkin, että olisi sinne muka kirjautunut? Mutta nähtävästi ei sitten pysty kuitenkaan kirjoittamaan siellä mitään? Jäi hiukka epäselväksi tuo, mutta tänä aamuna hän oli sen kuitenkin mulle lähettänyt.

Mikähän voisi olla syynä, luin kyllä noista tageista mutta mulle ne on täyttä hebreaa.. :?

Siru84
Viestit: 54
Liittynyt: 20.10.2013 14:34

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja Siru84 »

General error tai vastaavaa näyttänyt foorumit tänään tässä päivän aikana, aina välillä :|

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Siru84 kirjoitti:
21.05.2019 11:29
General error tai vastaavaa näyttänyt foorumit tänään tässä päivän aikana, aina välillä :|
Tarvii tarkan virheilmoituksen. Tuo ei riitä oikein mihinkään.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Ziru
Viestit: 36
Liittynyt: 11.07.2016 10:47
Www-sivun osoite: http://ilosanoma.munfoorumi.com/index.php?mobile=on

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Kävin ylläpidossa ja siellä olikin tällainen ilmoitus punaisella: Ettei foorumini ole ajantasalla. Ja pyyettiin ottaan yhteyttä ylläpitoon.

Yleinen virhe

MODULE_NOT_ACCESS

BACKTRACE

FILE: (not given by php)
LINE: (not given by php)
CALL: msg_handler()

FILE: [ROOT]/includes/functions_module.php
LINE: 499
CALL: trigger_error()

FILE: [ROOT]/adm/index.php
LINE: 74
CALL: p_master->load_active()

Siru84
Viestit: 54
Liittynyt: 20.10.2013 14:34

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja Siru84 »

Pettis kirjoitti:
21.05.2019 14:59
Siru84 kirjoitti:
21.05.2019 11:29
General error tai vastaavaa näyttänyt foorumit tänään tässä päivän aikana, aina välillä :|
Tarvii tarkan virheilmoituksen. Tuo ei riitä oikein mihinkään.
Tässä nyt sain yhden ainakin: File: includes/db.php
Line: 34

Database Error: Cannot connect to [0] localhost

(HY000/2002): Connection refused

nuusku
Viestit: 7
Liittynyt: 21.05.2019 22:18

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja nuusku »

Bottien tekemimiä spammiviestejä ei vaan pysty poistamaan.

Kuvakaappaus virheestä:

Kuva

lauriv
Viestit: 21
Liittynyt: 06.06.2014 14:44

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja lauriv »

Näköjään kaikki itse aikanaan foorumille lisäämäni tagit sai toimimaan, kun ne avasi muokkaustilaan ylläpidon hallintapaneelissa ja tallenti tekemättä muutoksia (Youtube- yms. tagien lisäksi)

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Tein tietokantaan säätöjä. Auttaako noihin tietokantavirheisiin yleisesti?
lauriv kirjoitti:
21.05.2019 23:24
Näköjään kaikki itse aikanaan foorumille lisäämäni tagit sai toimimaan, kun ne avasi muokkaustilaan ylläpidon hallintapaneelissa ja tallenti tekemättä muutoksia (Youtube- yms. tagien lisäksi)
Jep. Tästä on ohje tiedotteessa (linkki foorumeilla ja munfoorumi.com etusivulla), jos muillakin on omia tageja, jotka eivät toimi.
Ziru kirjoitti:
21.05.2019 17:04
Kävin ylläpidossa ja siellä olikin tällainen ilmoitus punaisella: Ettei foorumini ole ajantasalla. Ja pyyettiin ottaan yhteyttä ylläpitoon.
Tämän voi jättää huomiotta. MunFoorumi.comissa yksittäisten foorumien ylläpitäjät eivät voi päivittää foorumeita, joten siksi tulee pääsyn estosta virheilmoitus. Yleensä tämä tarkistuslinkki on piilotettuna, mutta tällä hetkellä ei sen piilottaminen ole ykkösprioriteetti :)
Ziru kirjoitti:
21.05.2019 10:11
Hei. Mulle ilmoiti sp,la eräs foorumin jäsen, ettei pääse sisälle foorumiin, kun kirjautuu vaikka se näyttääkin, että olisi sinne muka kirjautunut? Mutta nähtävästi ei sitten pysty kuitenkaan kirjoittamaan siellä mitään? Jäi hiukka epäselväksi tuo, mutta tänä aamuna hän oli sen kuitenkin mulle lähettänyt.

Mikähän voisi olla syynä.
Onko kuvakaappausta tai virheilmoitusta mahdollista saada, joka selventäisi asiaa?
nuusku kirjoitti:
21.05.2019 22:20
Bottien tekemimiä spammiviestejä ei vaan pysty poistamaan.
Olisiko linkkiä esimerkkiviestiin jota ei voi poistaa, niin pääsen testaamaan? Jos kyseessä jokin törkyviesti, niin laita linkki rikottuna niin että pisteet ovat vaikka välilyönneillä korvattuna, että kukaan ei vahingossa klikkaa.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

uskonaskel
Viestit: 23
Liittynyt: 20.05.2019 14:22
Www-sivun osoite: https://uskonaskel.foorumi.eu/index.php?mobile=desktop

Re: Ongelmia päivitysten jälkeen

Viesti Kirjoittaja uskonaskel »

Pettis kirjoitti:
21.05.2019 23:54
Tein tietokantaan säätöjä. Auttaako noihin tietokantavirheisiin yleisesti?
Minulla tulee edelleen foorumin asetuksissa "foorumi ei ole ajan tasalla" ja klikatessani lisätietoja, tämä sama virhekoodi:
Yleinen virhe
MODULE_NOT_ACCESS

BACKTRACE

FILE: (not given by php)
LINE: (not given by php)
CALL: msg_handler()

FILE: [ROOT]/includes/functions_module.php
LINE: 499
CALL: trigger_error()

FILE: [ROOT]/adm/index.php
LINE: 74
CALL: p_master->load_active()

Lukittu