Rekisteröitymisen asetukset - roskapostikäyttäjät

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Hruoho
Viestit: 3
Liittynyt: 16.03.2014 11:40

Rekisteröitymisen asetukset - roskapostikäyttäjät

Viesti Kirjoittaja Hruoho »

Pystyisikö foorumin toimintoihin saada astetta haastavammat varmennuskoodit roskapostikäyttäjien estämiseksi?

Tällä hetkellä asetuksissa on vaihtoehtona vain "Ota varmennus käyttöön rekisteröitymiseen: Vaatii käyttäjän syöttämään varmistuskoodin rekisteröitymisen yhteydessä estäen näin automaattisia rekisteröitymisiä."
Tämä ei kuitenkaan estä roskapostikäyttäjien ilmestymistä. Joskus olen nähnyt esimerkiksi vaihtoehdon laittaa itse kysymys johon on vastattava rekisteröityessä.

Itse en ole keksinyt asialle muuta keinoa kuin estää käyttäjiä aktivoimasta omaa käyttäjätunnustaan, eli ylläpidon on tehtävä se hallintapaneelissa. Tämä ei kuitenkaan ole mukava vaihtoehto oikeita uusia käytäjiä ajatellen, mutta miten muuten näistä pääsisi eroon?
Kuva

Kyseisen foorumin osoite: http://www.hellofinland.net/index.php