Mikään ei toimi

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
direct
Viestit: 10
Liittynyt: 09.11.2014 20:31

Mikään ei toimi

Viesti Kirjoittaja direct »

Miksi mitkään asetukset eivät toimi omalla foorumilla, vaikka olen antanut kaikki oikeudet jne? Nyt foorumilleni ei voi edes kirjoittaa.
Viimeksi muokannut direct, 17.11.2014 19:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Vieras

Re: Mikään ei toimi

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Oikeuksista en pysty sanomaan, mutta ainakin tällä hetkellä käytössäsi oleva tyyli AeroBlue on jotenkin viallinen koska iconit ovat toisesta tyylistä (prosilver) ja vastaa/ uusi aihe napit puuttuvat kokonaan.
Kokeile vaihtaa oletustyyliä.

direct
Viestit: 10
Liittynyt: 09.11.2014 20:31

Re: Mikään ei toimi

Viesti Kirjoittaja direct »

Kiitos neuvosta, oletusteeman vaihto korjasi ongelman.

Osaatko sanoa miten saa vierailijalle oikeudet poistamaan tai muokkaamaan omaa viestiään? Olen antanut kys. oikeudet, mutta se ei näytä tomivan käytännössä.

eppu

Re: Mikään ei toimi

Viesti Kirjoittaja eppu »

Varmaksi en voi sanoa, mutta kun kokeilin niin epäilen että foorumillasi on jotenkin alueet/ kategoriat ja niihin liittyvät oikeudet sekaisin.
Oikeudet pitää siis asettaa erikseen itse alueelle sekä kategorialle.
Muistathan kuitenkin jakaessasi oikeuksia että vieraille ei koskaan pidä antaa täysiä oikeuksia sillä siitä on seurauksena vain foorumin täydeltä roskapostia ynnä muuta epämiellyttävää oheistuotosta.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mikään ei toimi

Viesti Kirjoittaja Pettis »

direct kirjoitti:Kiitos neuvosta, oletusteeman vaihto korjasi ongelman.

Osaatko sanoa miten saa vierailijalle oikeudet poistamaan tai muokkaamaan omaa viestiään? Olen antanut kys. oikeudet, mutta se ei näytä tomivan käytännössä.
Vastasin tähän jo täällä: http://tuki.munverkko.com/viewtopic.php?p=2618#p2618
eppu kirjoitti:Muistathan kuitenkin jakaessasi oikeuksia että vieraille ei koskaan pidä antaa täysiä oikeuksia sillä siitä on seurauksena vain foorumin täydeltä roskapostia ynnä muuta epämiellyttävää oheistuotosta.
Juurikin näin.

Kun vierailla on oikeudet kirjoittaa vapaasti, tarkoittaa se että roskapostittajilla on täysi vapaus kirjoitella foorumille ilman mitään estettä. Nykytilanteessa pelkkä kuvavarmistus ei toimi.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vieras

Re: Mikään ei toimi

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onko edes mahdollista antaa vierailijalle muokkausoikeutta, miten systeemi identifioisi miten kukakin anonyymi voisi muokata omiaan,

Vastaa Viestiin