Aktiiviset viestiketjut

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Siru84
Viestit: 54
Liittynyt: 20.10.2013 14:34

Aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Siru84 »

Hei!

Mua ihmetyttää yksi asia. Minkä takia mulla ja muutamilla muilla jäsenillä ei näy profiilissa kohtaa "Aktiivisin alueella" ja "Aktiivin viestiketjussa"-olevia kohtia. Mulla ei näy ja muutamilla muilla. Foorumillani olevat jäsenet ovat kyllä aktiivisia ja luulun sen joskus olleen niin, että vain mulla ei näy missä oon aktiivisin, mutta sitten huomasin että se ei näy muutamilla muillakaan jäsenillä. Ohessa kuvakaappaus mitä tarkoitan:

Kuva
Viimeksi muokannut Siru84, 19.10.2014 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

...

Re: Aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja ... »

Saman jutun olen huomannut. Liekö joku asetusjuttu, kun siirretty 2 -> 3 aikoinaan, joka pitäisi nyt muuttaa vai onko jotenkin jääneet.

Digifoto
Viestit: 75
Liittynyt: 16.10.2013 19:06
Www-sivun osoite: http://digifoto.munfoorumi.com/
Paikkakunta: Turku

Re: Aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Digifoto »

Oiskohan se kiinni mitä tyyliä käyttää. Mulla ne näkyy kun klikkaa kyseisen käyttäjän nimeä. Sieltä näkyy millä alueella aktiivisin ja aktiivisin viesti ketuju

Eli näin
Aktiivisin alueella: Linnut
[ 903 viestiä / 45.06% viesteistä ]
Aktiivisin viestiketjussa: Varpunen
[ 30 viestiä / 1.50% viesteistä ]

Siru84
Viestit: 54
Liittynyt: 20.10.2013 14:34

Re: Aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Siru84 »

Digifoto kirjoitti:Oiskohan se kiinni mitä tyyliä käyttää. Mulla ne näkyy kun klikkaa kyseisen käyttäjän nimeä. Sieltä näkyy millä alueella aktiivisin ja aktiivisin viesti ketuju
Ei ole kiinni siitä. Kokeilin.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Puuttuuko ne käyttäjiltä, joilla on paljon viestejä?

Koitin tutkia asiaa, mutta viestilaskureiden uudelleenlaskettaminen ja tilastojen päivitys ei vaikuttanut lainkaan, joten arvelen kyseessä olevan phpBB3:n ominaisuus vähentää kuormaa viestien laskennassa kun yhdellä käyttäjällä on paljon viestejä.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Siru84
Viestit: 54
Liittynyt: 20.10.2013 14:34

Re: Aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Siru84 »

Pettis kirjoitti:Puuttuuko ne käyttäjiltä, joilla on paljon viestejä?

Koitin tutkia asiaa, mutta viestilaskureiden uudelleenlaskettaminen ja tilastojen päivitys ei vaikuttanut lainkaan, joten arvelen kyseessä olevan phpBB3:n ominaisuus vähentää kuormaa viestien laskennassa kun yhdellä käyttäjällä on paljon viestejä.
Kyllä, ne puuttuvat nimenomaan top5 kirjoittajilta joilla on vähintään 4000 viestiä kirjoitettuna :D Hyvä kun asia ratkesi, mutta tavallaan harmittaa ettei heillä sitten näy se, itseni mukaanlukien.

lauriv
Viestit: 21
Liittynyt: 06.06.2014 14:44

Re: Aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja lauriv »

Jollain foorumilla katosi tuo laskuri 5000 viestin jälkeen ;)

Vastaa Viestiin