Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..?

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
tyytyväinen

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja tyytyväinen »

Opetteleva kirjoitti:
tyytyväinen kirjoitti:Lopettakaa nyt tuo nillittäminen.

Mikään mainos ei häiritse sen enempää vilkkui tai ei. Varsin ääliömäistä tulla edes keskustelemaan mainosten sensuroimisesta palvelun, joka on paljolti ilmainen siksi, että niitä mainoksia on.

Se, että foorumilla näkyy kerralla korkeintaan joku 2 mainosta ei ole ongelma, se on omasta mielestäni jopa hyvä asia.
Kiitos kommentistasi "tyytyväinen", vaikka et taida olla ihan tyytyväinen, kun et pidä aloituksestani. Olen pahoillani, että se häiritsee sua. Minun foorumillani ja muutamilla muillakin joissa olen käynyt, niin on ollut useita mainoksia ja samantapaisiakin vielä, joten tuskin nyt ihan turhaa oli niistä keskustella/kysyä. Mutta mulla on nyt mainokset foorumiltani kokonaan poissa, koska ostin mainosten poiston ja olen siitä tyytyväinen ja iloinenkin. :)

Mukavaa päivän jatkoa vain kaikille tasapuolisesti! ;)
En tietysti tarkoittanut sinun avausta silleen, vaan noita, jotka puhuu ettei mainoksia pitäisi olla tms mitä niille pitäisi tehdä.

Sinällään hyvä, jos ja kun saa latausmainokset pois, koska kaikkia ei edes uskalla avata etenkään, jos ne keskittyy tietokoneen järjestelmäpäivityksiin. Toki usein niistäkään ei ole haittaa ellei sitten siellä itse sivulla jotain lataa.

Mutta pointti oli tosiaan se, että yleisesti ei mainoksista pitäisi valittaa. Toki sinun avauksesi oli hyvä, koska ne laadukkaammat mainokset ovat yleensä parempia.

Mutta omasta mielestä juuri mikään mainos ei siis ole ylitsepääsemätön ongelma jos niitä pari joskus sivulla saattaa näkyä.

Mukavaa päivän ja alkavan syksyn jatkoa sinnekin! :)

Ps. Tyytyväinen -nick viittaa; tyytyväinen palveluun! ;)

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Vaihdan mainostoimittajan todennäköisesti takaisin vanhaan. Ei oikein vakuuta tämä uusi tulokas.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

lauriv
Viestit: 21
Liittynyt: 06.06.2014 14:44

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja lauriv »

Vanha oli kyllä kieltämättä parempi, sillä nyt näkyy puhelimella tämän palvelun foorumeja lukiessa mainoksia, jossa lukee "Your computer has errors! Fix them FOR FREE NOW!". Jos ei muuta niin ainakin koneella saa lisää ylimääräistä roskaa jos noita menee asentelemaan (tiedän kyllä ihmisiä joihin nuo mainokset menevät täydestä, valitettavasti.)

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Mainostoimittaja on nyt vaihdettu takaisin.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Digifoto
Viestit: 75
Liittynyt: 16.10.2013 19:06
Www-sivun osoite: http://digifoto.munfoorumi.com/
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Digifoto »

Pettis kirjoitti:Mainostoimittaja on nyt vaihdettu takaisin.
Nyt näyttää mainokset mainoksille, mä jopa klikkailin niitä ja katsoin. Kiitos Pettis

Vastaa Viestiin