Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..?

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
vieras

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja vieras »

Pettis kirjoitti:En ole näitä mainosestoja kieltämässä, mutta muistakaa kuitenkin, että jos tarpeeksi suuri osa ne estää, niin palvelut joudutaan sulkemaan kannattamattomana.
Selainestothan on käyttäjäkohtaisia enkä usko että rutinoituneet käyttäjät muutenkaan klikkailee mainoksia.
Bottien ja satunnaisten käyttäjien varassa ne mainostulot ovat siis joka tapauksessa.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Pettis »

vieras kirjoitti:
Pettis kirjoitti:En ole näitä mainosestoja kieltämässä, mutta muistakaa kuitenkin, että jos tarpeeksi suuri osa ne estää, niin palvelut joudutaan sulkemaan kannattamattomana.
Selainestothan on käyttäjäkohtaisia enkä usko että rutinoituneet käyttäjät muutenkaan klikkailee mainoksia.
Bottien ja satunnaisten käyttäjien varassa ne mainostulot ovat siis joka tapauksessa.
Mainoksista maksetaan joissain tapauksissa myös näyttökertojen mukaan. Botit eivät lataa mainoksia tai klikkaile niitä, joten ne eivät mitään tuottoa kerrytä.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

tyytyväinen

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja tyytyväinen »

Lopettakaa nyt tuo nillittäminen.

Mikään mainos ei häiritse sen enempää vilkkui tai ei. Varsin ääliömäistä tulla edes keskustelemaan mainosten sensuroimisesta palvelun, joka on paljolti ilmainen siksi, että niitä mainoksia on.

Se, että foorumilla näkyy kerralla korkeintaan joku 2 mainosta ei ole ongelma, se on omasta mielestäni jopa hyvä asia.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Olen välittänyt mainostoimittajalle teidän palautteet ja pyytänyt estämään välkkyvät mainokset sekä kaikki mahdolliset latauslinkkien tms. näköiset mainokset. Onko niitä näkynyt?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

testaaja
Viestit: 14
Liittynyt: 23.02.2014 09:55

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja testaaja »

Itsellä ainakin mainokset nyt maltillisempia. Kiitos.

Tyytyväiselle kommenttina, että kai nyt mielipiteensä saa jokainen sanoa, jos sitä erikseen kysytään ylläpidon toimesta.

Digifoto
Viestit: 75
Liittynyt: 16.10.2013 19:06
Www-sivun osoite: http://digifoto.munfoorumi.com/
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Digifoto »

Pettis kirjoitti:Olen välittänyt mainostoimittajalle teidän palautteet ja pyytänyt estämään välkkyvät mainokset sekä kaikki mahdolliset latauslinkkien tms. näköiset mainokset. Onko niitä näkynyt?
Kyl mulla ainakin yks on näkynyt. Joku start download, korjaa kuulemma virheet tietokoneesta.

Opetteleva
Viestit: 27
Liittynyt: 20.10.2013 13:14
Www-sivun osoite: http://ilosanoma.munfoorumi.com/index.php

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Opetteleva »

tyytyväinen kirjoitti:Lopettakaa nyt tuo nillittäminen.

Mikään mainos ei häiritse sen enempää vilkkui tai ei. Varsin ääliömäistä tulla edes keskustelemaan mainosten sensuroimisesta palvelun, joka on paljolti ilmainen siksi, että niitä mainoksia on.

Se, että foorumilla näkyy kerralla korkeintaan joku 2 mainosta ei ole ongelma, se on omasta mielestäni jopa hyvä asia.
Kiitos kommentistasi "tyytyväinen", vaikka et taida olla ihan tyytyväinen, kun et pidä aloituksestani. Olen pahoillani, että se häiritsee sua. Minun foorumillani ja muutamilla muillakin joissa olen käynyt, niin on ollut useita mainoksia ja samantapaisiakin vielä, joten tuskin nyt ihan turhaa oli niistä keskustella/kysyä. Mutta mulla on nyt mainokset foorumiltani kokonaan poissa, koska ostin mainosten poiston ja olen siitä tyytyväinen ja iloinenkin. :)

Mukavaa päivän jatkoa vain kaikille tasapuolisesti! ;)

vieraana

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja vieraana »

Digifoto kirjoitti:
Pettis kirjoitti:Olen välittänyt mainostoimittajalle teidän palautteet ja pyytänyt estämään välkkyvät mainokset sekä kaikki mahdolliset latauslinkkien tms. näköiset mainokset. Onko niitä näkynyt?
Kyl mulla ainakin yks on näkynyt. Joku start download, korjaa kuulemma virheet tietokoneesta.
''Olet 999.999 vierailija tällä sivulla'' on myös edelleen, sellainen punavalkoinen liikkuva kehys.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Millä foorumilla tuo tulee?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Digifoto
Viestit: 75
Liittynyt: 16.10.2013 19:06
Www-sivun osoite: http://digifoto.munfoorumi.com/
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tehdä? Onko minulla koneellani .. jotain.., jokin..

Viesti Kirjoittaja Digifoto »

Ilmoitus.jpg
Ilmoitus.jpg (147.89 KiB) Katsottu 5128 kertaa


Tällainen pyörii myös joukossa. Ei mulle haittaa, käyttäjiltä en edes ole kysellyt.

Vastaa Viestiin