En jostain syystä pääse kirjautumaan omalle foorumilleni. Olen varmuuden vuoksi kokeillut kaikki salasanani, mutta fooru herjaa vaan, että väärä yhdistelmä. Nyt se pyytää jo vahvistuskoodia, mutta senkään kanssa ei onnistu. Olen myös yrittänyt foorumin kautta "unohditko salasanasi"-toimintoa, jolloin foorumi herjaa, ettei käyttäjätunnukseni ja sähköpostiosoitteeni yhdistelmä ole oikea. Mitä avuksi?
Olen vasta aloitellut foorumia, eikä muilla ole sinne ylläpitotunnuksia. En siksi voi edes pyytää toista ylläpitäjää muuttamaan salasanaani.
Foorumin osoite: taikakoulu.foorumi.eu
ja käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee: Kata
En pääse kirjautumaan omalle foorumilleni
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
-
- Ylläpitäjä
- Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Re: En pääse kirjautumaan omalle foorumilleni
Pyydä uusi salasana sähköpostitse osoitteesta yllapito@munfoorumi.com käyttäen foorumin luonnissa käyttämääsi sähköpostiosoitetta. Linkki tähän viestiketjuun riittää kuvaukseksi.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.
MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.
MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.