MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Eli mul ei tuu aktivointilinkkiä sähköpostiin ja foorumin nimi on lentosotakoulu, voisko manuaalisesti hyväksyy tai jotain? Oon kattonu myös roskapostin
Tein foorumin sunnuntaina ja olen odotellut aktivointi linkkiä. Mutta sitä ei kuulu!!
Laitoin viestiä ylläpitoonkin ja samalla laitoin sql tiedoston vanhasta foorumista. Ei vastausta :/.
Vanha foorumi sulkeutuu kuun lopussa ja uutta ois hyvä saada uutta tilalle.
vesannonpelaajat kirjoitti:mul on sama homma oon yrittänyt tehdä tänään muutamata foorumia mutta yhestäkään ei oo tullut aktivointi linkkiä.
Auttaisi asiaa jos kertoisit että minkä osoitteen olet yrittänyt rekisteröidä ja että mitä sähköpostiosoitetta olet käyttänyt. Helpoiten homman hoidatte kun kysyt aktivointia sähköpostitse yllapito@munfoorumi.com
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.
MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.