Kohtuullista?

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Kyllästynyt

Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Kyllästynyt »

Palsta Psykopatologia on suljettu ja ilmoituksen mukaan "todennäköisesti palvelun käyttöehtojen rikkomisen vuoksi".
Palstalla ei kuitenkaan ole käyttöehtoja rikottu ja ko. palstan valvojana koenkin tuollaisen tutkimatta ja hutkimatta tuomiota (todennäköisesti palvelun käyttöehtojen rikkomisen vuoksi) julistavan ilmoituksen oikeusturvaani loukkaavaksi.

Sivuston sulkemisen lienee saanut aikaan muutaman palstaa sinnikkäästi häiriköineen kirjoittajan tekemät valitukset, mutta onko todellakin niin, että kuka tahansa saa minkä tahansa palstan suljetuksi päiväkausiksi vain ilkivaltaisia ja perusteettomia valituksia tekemällä?

Palsta on nyt ollut suljettuna pari päivää. Kuinka kauan pitää odottaa ennen kuin ylläpitäjä (Pettis?) ehtii tutustua palstan sisältöön (ja vapauttaa palstan käyttöön) tai ainakin kertoo missä ketjussa ja mitä käyttöehtoa palstalla muka on rikottu?

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Kyseessä on ihan yleinen ilmoitus joka tulee kaikille suljetuille foorumeille. Mitä itse palstan tarkistamiseen tulee, niin tuossa on jonkin verran setvittäviä sähköposteja ennen kuin foorumia ehtii tarkistamaan.

Kuten tuossa jo suljetussa viestiketjussa totesin, ei nimettömänä täällä foorumilla syyttely auta asiaa eteenpäin. Asiassa on aina kaksi puolta ja tässä tapauksessa molemmat näyttävät syyttävän toisia.

Haluan tutkia asiaa rauhassa ja päättää omista jatkotoimista ja etenkin siitä, että lähdenkö itse viemää asiaa eteenpäin. Jos joku osoittautuu tahallaan häiriköiväksi, häiritsee hän samalla palvelua yleisesti ja samalla liiketoimintaa.

Edit: toivottavasti saan tänä iltana avattua tuon foorumin jälleen. Toivotaan parasta.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vieras

Re: Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Pettis kirjoitti:Kyseessä on ihan yleinen ilmoitus joka tulee kaikille suljetuille foorumeille. Mitä itse palstan tarkistamiseen tulee, niin tuossa on jonkin verran setvittäviä sähköposteja ennen kuin foorumia ehtii tarkistamaan.

Kuten tuossa jo suljetussa viestiketjussa totesin, ei nimettömänä täällä foorumilla syyttely auta asiaa eteenpäin. Asiassa on aina kaksi puolta ja tässä tapauksessa molemmat näyttävät syyttävän toisia.

Haluan tutkia asiaa rauhassa ja päättää omista jatkotoimista ja etenkin siitä, että lähdenkö itse viemää asiaa eteenpäin. Jos joku osoittautuu tahallaan häiriköiväksi, häiritsee hän samalla palvelua yleisesti ja samalla liiketoimintaa.

Edit: toivottavasti saan tänä iltana avattua tuon foorumin jälleen. Toivotaan parasta.
Siinä tapauksessa, että kyse on yleisestä ilmoituksesta, suosittelen sanamuodon hienosäätöä neutraalimpaan suuntaan.

Makkarassa on aina kaksi päätä, mutta palstan pitäminen suljettuna on pelaamista häiriköiden pussiin.

Osaatko antaa minkäänlaista aika-arviota milloin ehdit palstan sisältöön perehtyä?

Vieras

Re: Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jos suinkin mahdollista, katso palstan lokikirjasta kuinka monta sataa floodausviestiä olen poistanut muutaman viime viikon kuluessa. Siitä voit saada jonkinlaisen käsityksen siitä mistä häiriköiden toiminnassa on ollut kyse.

Kyllästynyt

Re: Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Kyllästynyt »

Vieras kirjoitti:Jos suinkin mahdollista, katso palstan lokikirjasta kuinka monta sataa floodausviestiä olen poistanut muutaman viime viikon kuluessa. Siitä voit saada jonkinlaisen käsityksen siitä mistä häiriköiden toiminnassa on ollut kyse.
Nuo kaksi viestiä yllä ovat siis minun kirjoittamia kommentteja. En huomannut erikseen kirjoittaa nimimerkkiä käyttäjätunnuskenttään.

Kiitos aika-arviosta. Sitä kaipasin kipeästi.

Pertti Luukkonen

Re: Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Pertti Luukkonen »

Foorumi tulisi avata ainakin viestien kopioimiseen, koska osa tärkeästä materiaalista on nyt saavuttamattomissa.

Psykopatologia (YP)

Pertti Luukkonen

Re: Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Pertti Luukkonen »

:D Kiitos, onkin jo auki.

PP

Kyllästynyt

Re: Kohtuullista?

Viesti Kirjoittaja Kyllästynyt »

Kiitos!

Hyvää kannattaa aina odottaa!

Lukittu