Voivatko foorumin käyttäjät itse poistaa tunnuksensa?

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Tuhatkauno

Voivatko foorumin käyttäjät itse poistaa tunnuksensa?

Viesti Kirjoittaja Tuhatkauno »

Hei,

onko mahdollista säätää asetuksia niin, että foorumin käyttäjät voivat itse halutessaan poistaa oman tunnuksensa foorumilta?

Ystävällisin terveisin
Tuhatkauno

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Voivatko foorumin käyttäjät itse poistaa tunnuksensa?

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Ei ole mahdollista.

Miksi kyseiselle ominaisuudelle olisi tarvetta?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Tuhatkauno

Re: Voivatko foorumin käyttäjät itse poistaa tunnuksensa?

Viesti Kirjoittaja Tuhatkauno »

Kiitos vastauksesta!
Pettis kirjoitti:Miksi kyseiselle ominaisuudelle olisi tarvetta?
Eräs käyttäjä tästä sanoi, ja olen itsekin hänen kanssaan samanmielinen siitä, että olisi hyvä, jos käyttäjä saisi itse päättää, jos ja milloin haluaa foorumilta poistaa itsensä tyystin. Ei kyseessä kovin merkittävä asia ole, mutta ajattelin kuitenkin varmuudeksi kysyä.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Voivatko foorumin käyttäjät itse poistaa tunnuksensa?

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Tarkistin asian ihan vielä etsimällä tietoa muualta. Sitä ei ole missään muodossa toteutettu phpBB3-foorumiin.

Tuota on perusteltu mm. sillä, että käyttäjien poistaminen tekee foorumin viestiketjuista vaikeasti seurattavia (mikäli viestit poistetaan mukana). Lisäksi jos viestejä ei poistettaisi, se on sama asia kuin että käyttäjä ei vain käyttäisi tiliänsä.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vastaa Viestiin