Uusi foorumi

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Vieras

Uusi foorumi

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Minulla on ongelma :) "Omafoorumi" meni joku viikko sitten nurin ja "Munfoorumi" aloitti toimintansa. Onko kyseessä samat ylläpitäjät (täältä en löytänyt tietoja ylläpitäjästä/ylläpitäjistä) ja/tai onko Munfoorumi ajatellut pysyä kauemmin pystyssä kuin Omafoorumi? En nimittäin viitsi ihan turhaan alkaa sitä kirjoittaja-joukkoa ja viestimäärää raahaamaan uudelle palvelulle huomatakseni, että jahhas - nurin ollaan taas.

Terveisin (muuten sattumoisin myös) Pettis

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Uusi foorumi

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Minulta on paljon kyselty, että tunnenko kyseistä palvelua ja minun suunnitelmistani tämän palvelun suhteen.

Omafoorumista minulla ei ole mitään tietoa. En tunne kyseistä palvelua enkä sen ylläpitäjää / ylläpitäjiä. Ja mitä tähän palveluun tulee, pyrin pitämään sen pystössä niin kauan kuin se vain on mahdollista.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vastaa Viestiin