En pääse kirjautumaan

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
Veera

En pääse kirjautumaan

Viesti Kirjoittaja Veera »

Olen jo aika pitkään palstaillut roinnuoretmammat.munfoorumi.comissa. Toissapäivästä lähtien en kuitenkaan ole päässyt kirjautumaan sisään, tai kun klikkaan "kirjaudu sisään", aukeaa normaalisti sivu "olet kirjautunut sisään", mutta sen jälkeen en pääse foorumin etusivulle, vaan heittää takaisin tuolle sisäänkirjautumissivulle. Siinä kyllä näyttää rekisteröityneet käyttäjät -kohdassa, että olisin kirjautunut sisään, samoin valvojat ja ylläpitäjät näkevät, että olisin kirjautunut. Ennen ei ole ollut ongelmia kirjautumisessa, ja edellisenä päivänä kun ongelmat alkoivat, pääsin vielä ihan normaalisti kirjautumaan. Kysyin jo, ettei käyttäjätunnustani ole poistettu, ja olen yrittänyt tyhjentää sivuhistorian ja sen jälkeen kirjautua, mutta ei auta, joten mistä apu?

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: En pääse kirjautumaan

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Vika voi olla selaimessasi tai sen asetuksissa. Oletko kokeillut toista selainta? Sivuhistorian tyhjentäminen ei yleensä vaikuta mitenkään, mutta välimuistin tai evästeiden tyhjentäminen voi auttaa.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Veera

Re: En pääse kirjautumaan

Viesti Kirjoittaja Veera »

Toiselta koneelta kirjautuminen ainakin onnistuu - harmi vain, etten itse pääse kuin tälle omalle koneelle joten se ei paljon lohduta. Olen yrittänyt tyhjentää sivuhistorian lisäksi evästeet ja välimuistin, mutta ei auta. En ole kovin taitava näissä hommissa, mitähän tälle voisi vielä tehdä?

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: En pääse kirjautumaan

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Onnistuuko kirjautuminen samalla koneella, mutta eri selaimella. Jos käytät normaalisti esim. Internet Exploreria, niin onnistuuko kirjautuminen esimerkiksi firefoxilla?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vastaa Viestiin