Mulle ei tule jäsenhakemuksia mihinkään?

MunFoorumiin liittyvät ongelmat, ominaisuudet yms. aiheet ja palveluun yleisesti liittyvät keskustelut.
Alueen säännöt
Muistakaa mainita tukipyyntöjä tehdessä fooruminne osoite, sillä suuri osa ongelmista on täysin foorumikohtaisia. Lukekaa myös tukipyyntöjen yleiset ohjeet.
mintzu

Mulle ei tule jäsenhakemuksia mihinkään?

Viesti Kirjoittaja mintzu »

Moikka

Loin tänään omat sivustoni tälle foorumille.
Tänään yks mun kaveri registeröityi ja hänelle tuli viesti että ylläpitäjän tulee hyväksyä "hakemus" mutta missä mä ( ylläpitäjä) sen hyväksyn koska hakemusta ei ole tullut mun sähköpostiini eikä liioin mihinkään muuallekkaan.
Eikö sen pitäis tulla sähköpostiini? Olenko sössinyt jossain asetuksissa?
Aika vaikea selkoiset asetukset tässä foorumissa.
Kyllä mulla oli vaikeaa estää vierailijoita yms. pääsyn foorumilleni. Tahdon että vain registeröityneet pääsevät sivuilleni, siis vain omat kaverit ja hakemuksen jättäneet.

Foorumini osoite on addiktit.munfoorumi.com

Kiitos avustanne.

- mintzu-

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mulle ei tule jäsenhakemuksia mihinkään?

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Ylläpitoon mennessä näkyy siellä hallintapaneelin pääsivun alalaidassa ne hyväksymättömät käyttäjät. Sieltä niitä voi käydä hyväksymässä.

Tarkistin tietosi ja sinulla näyttäisi olevan käytössä Hotmail-sähköposti. Valitettavasti Hotmailin kanssa on ihan tunnettu ongelma, että hyödyllisetkin sähköpostit menevät Hotmailin roskapostikansioon. Epäilen että saapumatta jääneet ilmoitukset löytyvätkin sieltä.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

mintzu

Re: Mulle ei tule jäsenhakemuksia mihinkään?

Viesti Kirjoittaja mintzu »

Eipä ole hakemusta roskapostiinkaan tullut.
Eihän mun sivustolle tule sit ketään jos mulle ei hakemukset tule perille :evil:
Täytyy tutkia toi ylläpidon hallintapaneeli vielä tarkemmin...
Kiitti vastauksesta.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Mulle ei tule jäsenhakemuksia mihinkään?

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Valitettavasti syy siihen, että sähköpostit eivät saavu perille on jossain muualla kuin täällä munfoorumin päässä. Koska näin on, emme voi juuri asiaan vaikuttaa.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Vastaa Viestiin