Vaihtoaitio.net läiset spämmivät foorumilleni

Alue yleiselle keskustelulle. Sana on vapaa kunhan keskustelu pysyy asiallisena. Täällä voit myös esitellä oman MunVerkon palveluihin luodun sivustosi ja kommentoida muiden sivustoja.
Hemmo

Vaihtoaitio.net läiset spämmivät foorumilleni

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

Vaihtoaitio.net sieltä porukka tulee spämmimään minun foorumilleni ilman syytä. Device kasvaisit aikuiseksi.

Pettis tee asialle jotakin

Jermu

Re: Vaihtoaitio.net Spämmivät ilman syytä!

Viesti Kirjoittaja Jermu »

Saa olla hieman itseensä täynnä, jos tulevat spämmimään jollekin pienelle foorumille. Ei v*t*u.

Hemmo

Re: Vaihtoaitio.net Spämmivät ilman syytä!

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

Rauha vaihtoaitio? Pidätte huolen omista asioistanne älkääkä astukokkaan meidän foorumille.

Device
Viestit: 93
Liittynyt: 08.06.2008 08:56
Www-sivun osoite: www.vaihtoaitio.net

Re: Vaihtoaitio.net läiset spämmivät foorumilleni

Viesti Kirjoittaja Device »

Vittuako mua syyttelette, kun en ole käynyt viimeiseen kolmeen viikkoon edes katsomassa teidän foorumia. En voi sille mitään, jos joku valopää laittaa linkkiä vaihtikseen ja sitä kautta jotkut tulevat tsekkaamaan teidän foorumin. Ja käskin heitä jo lopettamaan kyseisen homman, eikä sinne käsittääkseni kukaan ollut edes spämmäämässä mitään, kun kyselin asiasta yv:llä. Odotan, että sinä lopetat myös jatkossa niiden "vittu te ootte homoja" viestien lähettämisen. Mua on aivan turha syytellä, koska en ole yhtään ainutta spämmiviestiä sinun foorumillesi postannut koskaan.

Ja mä en tästä aio mitään varoituksia napsia, joten en aio enempää tätä keskustelua jatkaa, koska minulla ei siihen ole aihetta. Mitään en ole tehnyt.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Vaihtoaitio.net läiset spämmivät foorumilleni

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Ensinnäkin voisi mainita että mitä foorumia tullaan spämmäämään.
Toiseksi: siihen on varmasti jokin syy, että miksi foorumeillesi tulee spämmereitä.
Kolmanneksi: mistä tiedät, että ne tulee juuri vaihtoaitio.netistä?
Neljänneksi: tällaisen ominaisuudenko haluat? Vai miksi tämän ominaisuuksiin lähetit?
Viidenneksi: Miksi minun pitäisi asiaan puuttua? Olen kyllä palvelun ylläpitäjä, mutta minun tehtäväni ei ole ratkaista jokaista pientä kinaa jokaisella foorumilla palvelussa (aktiivisia n. 1000 kappaletta).

Lisäksi epäilen, että kuka niitä foorumeita sitten spämmääkään, niin ei se ihan tyhjästä ole keksinyt sinne tulla ilkeyttä tekemään.
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Avatar
Pettis
Ylläpitäjä
Viestit: 1442
Liittynyt: 05.01.2008 13:48
Www-sivun osoite: http://www.munverkko.com/
Viesti:

Re: Vaihtoaitio.net Spämmivät ilman syytä!

Viesti Kirjoittaja Pettis »

Yritätkö Hemmo kenties olla nerokas ja lähetellä viestejä eri nimimerkeillä, jotta saisit keskustelua aikaiseksi vai haluatko vain spämmätä näitä tukifoorumeita? Miksi olet luonut samasta aiheesta kaksi erillistä viestiketjua?
MunVerkko MunVerkon pääsivulta löydät ajankohtaiset tiedotteet ja muut kaikkia palveluita koskevat tiedot.

MunVerkon ylläpito ei koskaan kysy salasanaasi eikä sitä tule luovuttaa kenellekään.

Salem
Viestit: 7
Liittynyt: 23.06.2009 13:45
Www-sivun osoite: http://eurovision.foorumi.eu/index.php

Re: Vaihtoaitio.net läiset spämmivät foorumilleni

Viesti Kirjoittaja Salem »

Ei ne kaikki spämmi ja sitä paitsi rekkasin sinne ja olin kirjoittamassa sinne, ettei uusin Call of Duty: World at War ole mikään Call of Duty 4: World at War ja ennen kuin klikkasin lähetä, huomaan, että olen saanu bännit. Nii, että olette tekin sielä Urheilukeskuksessa todella aikuismaisia!

Vastaa Viestiin