Foorumien sähköpostiviestit lähetetään nyt keskitetysti MunFoorumin ilmoituksille varatusta sähköpostiosoitteesta. Viestien vastausosoitteena on foorumin yhteyssähköpostiosoite.
Samalla tehtiin muutoksia myös foorumien asetuksiin. Roskapostituksen eston varmistukseksi pakotettiin Cloudflaren ...
Haku löysi 1467 tulosta
- 05.06.2026 23:20
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1439
- 23.05.2026 22:22
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1439
Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Kaikki viestiketjujen seurantamerkinnät on nyt poistettu käyttäjiltä, jotka eivät ole kirjautuneet sisään viimeisen puolen vuoden aikana. Tällä suodatuksella poistui MunFoorumin laajuisesti noin. 830 000 viestiketjujen seurantamerkintää käyttäjiltä jotka eivät ole aktiivisia ja joilla ei välttämättä ...
- 22.05.2026 19:58
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1439
Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Siinä ei kauaa mennyt. Nyt ollaan jo tuon korjauksen jälkeen toista kertaa viestien lähetyksen vuoksi blacklistattu ja viestit ei taas kulje.
Viestit on teknisesti vahvistettu, että ne lähtee meidän palvelimilta ja että ne on aitoja viestejä aidosta lähteestä. Tässä kuitenkin nousee ongelmaksi se ...
Viestit on teknisesti vahvistettu, että ne lähtee meidän palvelimilta ja että ne on aitoja viestejä aidosta lähteestä. Tässä kuitenkin nousee ongelmaksi se ...
- 17.05.2026 13:41
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1439
Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Sähköpostiviestit pitäisi nyt kulkea. Viestit lähetetään nyt keskitetystä ilmoitusosoitteesta ja viestien vastausosoitteena on foorumin asetuksissa ilmoitettu yhteydenotto-osoite.
Seuraillaan tilannetta. Kertokaa miten toimii.
Seuraillaan tilannetta. Kertokaa miten toimii.
- 29.04.2026 09:41
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Salasanan vaihto ei onnistunut
- Vastaukset: 4
- Luettu: 144
Re: Salasanan vaihto ei onnistunut
Antaako unohdin salasanani millaisen viestin?
Sähköpostivarmistus varmaan jää tulematta salasanan vaihdossa. Pyydä yllapito@munfoorumi.com osoitteesta uusi salasana nyt varotoimena. Käytä sähköpostiosoitetta joka on foorumillasi ja mainitse käyttäjätunnus foorumilla.
Sähköpostivarmistus varmaan jää tulematta salasanan vaihdossa. Pyydä yllapito@munfoorumi.com osoitteesta uusi salasana nyt varotoimena. Käytä sähköpostiosoitetta joka on foorumillasi ja mainitse käyttäjätunnus foorumilla.
- 20.03.2026 19:51
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Foorumin varmenteessa ongelmia?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 391
Re: Foorumin varmenteessa ongelmia?
Millä foorumilla herjaa? Puhelin saattaa tosin muistaa vanhan varmenteen jonkin aikaa.
- 20.03.2026 19:43
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Foorumin varmenteessa ongelmia?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 391
Re: Foorumin varmenteessa ongelmia?
Nyt pitäisi olla korjattu. Automaattiuusinnan epäonnistumisesta tuli monitoroinnista ilmoitus n. kello 17.10 ja ehdin koneen ääreen vasta nyt.
- 25.02.2026 23:15
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1439
Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Tämmönen hatusta heitetty arvio olisi ainakin jotain vitosen luokkaa kuukaudessa.
- 21.02.2026 19:12
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1439
Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Lisäosat voivat rikkoa tällaisen keskitetyn ylläpidon. Toki webhotellityyppisesti voisi tarjota, mutta sitten jokainen foorumi pitäisi päivittää käsipelillä.
En sitten tiedä olisiko tuollaiseen halukkaita muutamaa enempää ja mitä siitä oltaisiin valmiita maksamaan.
Sähköpostiongelma on tiedossa ...
En sitten tiedä olisiko tuollaiseen halukkaita muutamaa enempää ja mitä siitä oltaisiin valmiita maksamaan.
Sähköpostiongelma on tiedossa ...
- 08.11.2025 19:59
- Keskustelualue: MunFoorumi
- Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1439
Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Nämä ovat tiedossa. Tähän asiaan vaikuttaa muitakin seikkoja, jotka pitäisi ratkaista kerralla.