Haku löysi 1470 tulosta

Kirjoittaja Pettis
09.06.2026 16:27
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Yksityisviestit käyttäjäryhmille/useammalle vastaanottajalle
Vastaukset: 4
Luettu: 65

Re: Yksityisviestit käyttäjäryhmille/useammalle vastaanottajalle

Nyt pitäisi jälleen olla mahdollista lähettää yksityisviestejä useammalle vastaanottajalle. Seurailen että miten tilanne etenee.
Kirjoittaja Pettis
07.06.2026 22:34
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Vastaukset: 22
Luettu: 1540

Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä

Se että se tulee outlookkiin läpi on jo voitto. Muutamia päiviä sitten ei mennyt edes roskapostiin.

Jos lähettäjän maine nousee ja viestejä ei merkitä outlookin päässä roskapostiksi, niin mahdollisuuksia on, mutta riippuu ihan Microsoftista ja Outlookista.

Outlookissakin pitäisi olla mahdollista ...
Kirjoittaja Pettis
07.06.2026 22:27
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Yksityisviestit käyttäjäryhmille/useammalle vastaanottajalle
Vastaukset: 4
Luettu: 65

Re: Yksityisviestit käyttäjäryhmille/useammalle vastaanottajalle

Tällä hetkellä massapostitus on estetty yksityisviesteissä. Voidaan jossain vaiheessa testata onko sen palauttaminen mahdollista, ilman että vanhoille käyttäjätunnuksille lähtee postia sähköpostilaatikoihin mitä ei ole olemassa.
Kirjoittaja Pettis
05.06.2026 23:20
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Vastaukset: 22
Luettu: 1540

Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä

Foorumien sähköpostiviestit lähetetään nyt keskitetysti MunFoorumin ilmoituksille varatusta sähköpostiosoitteesta. Viestien vastausosoitteena on foorumin yhteyssähköpostiosoite.

Samalla tehtiin muutoksia myös foorumien asetuksiin. Roskapostituksen eston varmistukseksi pakotettiin Cloudflaren ...
Kirjoittaja Pettis
23.05.2026 22:22
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Vastaukset: 22
Luettu: 1540

Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä

Kaikki viestiketjujen seurantamerkinnät on nyt poistettu käyttäjiltä, jotka eivät ole kirjautuneet sisään viimeisen puolen vuoden aikana. Tällä suodatuksella poistui MunFoorumin laajuisesti noin. 830 000 viestiketjujen seurantamerkintää käyttäjiltä jotka eivät ole aktiivisia ja joilla ei välttämättä ...
Kirjoittaja Pettis
22.05.2026 19:58
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Vastaukset: 22
Luettu: 1540

Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä

Siinä ei kauaa mennyt. Nyt ollaan jo tuon korjauksen jälkeen toista kertaa viestien lähetyksen vuoksi blacklistattu ja viestit ei taas kulje.

Viestit on teknisesti vahvistettu, että ne lähtee meidän palvelimilta ja että ne on aitoja viestejä aidosta lähteestä. Tässä kuitenkin nousee ongelmaksi se ...
Kirjoittaja Pettis
17.05.2026 13:41
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä
Vastaukset: 22
Luettu: 1540

Re: Palvelimelta ei lähde sähköpostiviestejä

Sähköpostiviestit pitäisi nyt kulkea. Viestit lähetetään nyt keskitetystä ilmoitusosoitteesta ja viestien vastausosoitteena on foorumin asetuksissa ilmoitettu yhteydenotto-osoite.

Seuraillaan tilannetta. Kertokaa miten toimii.
Kirjoittaja Pettis
29.04.2026 09:41
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Salasanan vaihto ei onnistunut
Vastaukset: 4
Luettu: 159

Re: Salasanan vaihto ei onnistunut

Antaako unohdin salasanani millaisen viestin?

Sähköpostivarmistus varmaan jää tulematta salasanan vaihdossa. Pyydä yllapito@munfoorumi.com osoitteesta uusi salasana nyt varotoimena. Käytä sähköpostiosoitetta joka on foorumillasi ja mainitse käyttäjätunnus foorumilla.
Kirjoittaja Pettis
20.03.2026 19:51
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Foorumin varmenteessa ongelmia?
Vastaukset: 4
Luettu: 409

Re: Foorumin varmenteessa ongelmia?

Millä foorumilla herjaa? Puhelin saattaa tosin muistaa vanhan varmenteen jonkin aikaa.
Kirjoittaja Pettis
20.03.2026 19:43
Keskustelualue: MunFoorumi
Aihe: Foorumin varmenteessa ongelmia?
Vastaukset: 4
Luettu: 409

Re: Foorumin varmenteessa ongelmia?

Nyt pitäisi olla korjattu. Automaattiuusinnan epäonnistumisesta tuli monitoroinnista ilmoitus n. kello 17.10 ja ehdin koneen ääreen vasta nyt.